maandag 1 mei 2017

Challenge #3

Hallo allemaal,

Het is weer de 1e van de maand dus tijd voor een nieuwe challenge.
De challenge voor deze maand zal niet heel moeilijk zijn. Het enig wat we vragen is:
 
Gebruik een Dutch Doobadoomal
(kaart model/ doosje/ pillow box enz)


Als voorbeeld heb ik dit kaartje gemaakt en heb hiervoor nr 470.713.100 gebruikt. 

De challenge loopt t/m 31 mei 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

Omdat we tot nu toe al zoveel volgers, inzendingen en leuke reacties hebben ontvangen, hebben we deze maand een prijsje voor de nr 1 van de top 3.



Woensdag 3 mei komen we terug met de uitslag van onze vorige challenge.

Veel succes!
Groetjes Caroline



8 opmerkingen:

  1. Toffe kaart, je voelt je zo in zomerse vakantiesferen als je die ziet!
    Vraagje : mal van kaartmodel of telt een DDBDstencil ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy, We willen echt graag een kaart model zien.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  2. Mooi !!!!!!
    Ik heb volgens mij de pillowbox ....
    Dus ik ga proberen mee te doen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh leuke challenge!
    Ga weer meedoen en iets leuks maken.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is ook weer een leuke challenge. Mooie voorbeeldkaart ook. Ik ga mijn best weer doen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge weer Nicolette en Carolien...gelukkig weer rustig de tijd, hihi en ga kijken of het me weer lukt! Je voorbeeld kaart is weer prachtig!
    Groetjes van Gerie
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge . Voorbeeld kaart is prachtig geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer....volgens mij heb ik geen mallen van dit merk, dus ik sla een ronde over!

    BeantwoordenVerwijderen