woensdag 28 februari 2018

Verrassingscandy 1 jarig bestaan

Hallo allemaal,

Dit bericht blijft tot 28 februari bovenaan staan. Om nieuwe blogberichten te kunnen lezen, moet je naar beneden scrollen.



Op 1 maart bestaat ons blog 1 jaar!
Ter gelegenheid daarvan vinden wij het leuk om iets weg te geven in de vorm van een candy.


Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs?
***
  Je moet een eigen blog hebben om mee te kunnen doen.
  Je bent een volger van ons blog.
Plaats de candy met een link van ons blog op je eigen blog.
  Plaats je naam via de link onder dit bericht.
Groetjes Nicolette en Caroline

41 opmerkingen:

  1. Wat gaat de tijd snel! ooohh. Kan het me nog herinneren als de dag van gister.
    Van harte Gefeliciteerd Nicolette en Caroline, en ga zo door.
    Mag graag met jullie meedoen!
    Jullie inspiratie kaarten zijn altijd super.
    Lieve groetjes en tot blogs, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!! Weer al een 1 jaar?
    Ik heb het op mijn blog gezet hoor,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, time flies when you're having fun!
    1 jaar alweer en er weten steeds meer mensen jullie challenge te vinden. Ga zo door!
    Alvast proficiat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende verjaardag van jullie mooie challengeblog, tof dat jullie als zussen deze hobby delen! Gezellig samen aan de knutsel, samen naar beurzen - vind het nog altijd leuk dat Angelique en ik jullie zagen in Den Bosch vorige zomer!
    Ik zit nu op de trein, plaats jullie banner vanavond op mijn blog.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jullie candybanner staat al een tijdje op mijn blog te pronken, zie nu dat ik eigenlijk ook nog moest 'linken', bij deze...

      Verwijderen
  5. Jeetje....een jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel. Alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal en het staat inmiddels ook al op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met jullie jubileum, ik heb hem een mooi plekje gegeven hoor...groetjes en nog vele mooie jaren te gaan.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sow... Dat jaar is echt voorbij gevlogen.
    Alvest een hele dikke proficiat met het behalen van deze mijlpaal.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijna niet te geloven dat jullie challenge blog alweer bijna een jaar bestaat en wat leuk dat het wordt gevierd en ik doe graag mee met jullie bedachte thema's en zijn altijd heel leuk! Caroline en Nicolette ga zo door!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh al een jaar! De tijd vliegt! En wat leuk dat jullie het met ons willen vieren! Ik heb hem gedeeld op mijn blog!
    En volger was ik van het begin..Gezien het aantal volgers en deelnemers is jullie challengeblog een succes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. al weer een jaar wat gaat de tijd toch snel leuk dat jullie een candy beschikbaar stellen doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna 1 jaar jullie blog,alvast gefeliciteerd!!!. Volger ben ik natuurlijk,maar heb geen eigen blog helaas. Een heel lang vervolg gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jullie je 1 jarig bestaan gaan vieren met zo een verrassing...en daar waag ik natuurlijk ook heel graag een kansjw op

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, jullie zijn pas een jaartje bezig, dat lijkt al veel langer!! Een heel leuk blog met elke keer weer een gave uitdaging. Ik doe zo veel mogelijk met jullie mee. Van harte en ga lekker door zo!! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast van harte met jullie 1 jarig bestaan!
    Zelf heb ik het bloggen sinds kort weer opgepakt, dus jullie "begin" heb ik gemist. Gelukkig had ik jullie snel gevonden. Wat heerlijk trouwens dat jullie samen je passie/hobby kunnen delen, dat maakt het nog leuker natuurlijk. Nog vele succesvolle jaren toegewenst ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaat een jaar snel zeg. Jullie blog is inmiddels al niet meef weg te denken en staat echt op de kaart. Gefeliciteerd met jullie eerste jubileum
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd hoor met jullie jubileum , op naar
    de volgende zou ik zeggen en vooral have fun !!
    Staat op mijn blog hoor doe graag mee m de candy .
    Liefs van Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan!! Hopelijk gaat dit blog nog lang mee!! Ik doe graag met de candy mee!! De candy staat op mij blog!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat is dat jaar snel gegaan. Alvast gefeliciteerd en ga zo door met jullie leuke blog. Ik doe natuurlijk graag mee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met jullie 1-jarig jubileum, top! Gezellig dat jullie trakteren, ik doe graag mee met jullie candy!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations and thanks for the chance to win!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat jullie een candy weggeven. IK laat me ook graag verassen. Ben benieuwd. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Erg leuk dat jullie trakteren op een verrassingscandy.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje alweer bijna een jaar, wat gaat de tijd toch snel. En wat doen jullie het goed en leuk! Wat super dat jullie dit met ons wil vieren door een candy weg te geven. Ik doe graag mee. Hij staat inmiddels op mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk Gefeliciteerd. Ik doe graag mee en ga hem op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Congratulations!! How lovely of you to let us celebrate along with you by having this sweet giveaway!! Here's to many more fun and inspiring years!!
    <3 J

    jwoolbright at gmail dot com
    HerPeacefulGarden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie bijna 1 jarig bestaan. Wat vliegt de tijd hé?


    Lieve groet, Petra

    Ps: link naar jullie blogbericht ga ik zo nog plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje wat is een jaar toch snel voorbij!!
    Super gezellig dat jullie dit feestje een beetje met ons willen vieren door een gezellige candy te verloten. Ik doe graag mee hoor, is altijd gezellig en ik ben wel in voor een feestje!!
    XX Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat gaat de tijd snel zeg.
    Zomaar al bijna 1 jaar voor bij .
    Van harte gefeliciteerd met jullie 1 -Jarig Jubileum .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Congratulations on your first anniversary.
    Hugs, Majda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Alvast proficiat en nog vele jaren erbij.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tjonge zeg, wat vliegt de tijd!
    Van harte gefeliciteerd met deze 1e blogverjaardag.
    Het is een heel werk om een challengeblog te onderhouden, maar jullie weten ons iedere maand weer te verrassen met een leuke challenge :-)
    Ga vooral zo door Zussen!!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Al bijna weer een jaar. De tijd vliegt echt voorbij. Dat is met jullie maar wij worden ook sneller een dagje ouder haha! Veel succes en hopelijk gaan jullie nog een poosje dor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Candy staat op mijn blog!
    Nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat!
    Ik doe natuurlijk mee en heb jullie candy net op mijn blog geplaatst.
    Ga zo gezellig door met al die leuke challenges!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Congratulations on your anniversary.
    Hugs, DebiB

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congratulation on your anniversary.I wish you many successful and creative years.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met jullie verjaardag, ik volg jullie alle 2 maar dit blog blijkbaar nog niet ... bij deze heb ik dat in orde gebracht :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met 1jaar 2 Sisters on the blog. Ik volg jullie al heel lang en wens jullie nog veel creatieve ja(en gezellige) jaren toe!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen