dinsdag 3 april 2018

Winnaar challenge # 13

Hallo allemaal,
Zou het voorjaar nu eindelijk een keertje komen? Aan de inzendingen kan het niet liggen want wat zitten er prachtige voorjaarskaarten tussen.
De winnaar is random gekozen en dat is:


 Ela
Hartelijk gefeliciteerd Ela
Je mag uit de zijbalk de winnaarsbadge meenemen en als je  het leuk vindt mag je de volgende keer gastdesigner zijn.
Stuur dan even een mailtje naar 2Sistersontheblog@gmail.com
Je hebt 7 dagen de tijd om te reageren.
Daarna wordt er een nieuwe winnaar getrokken.

En dit is de top 3:
Nr 1 Nelly
 

Nr 2 Nancy

Nr 3 Eri
 
 Allemaal van harte gefeliciteerd!

Jullie mogen uit de zijbalk de top 3 badge meenemen voor op je eigen blog en/of facebook.

Ondertussen is de nieuwe challenge ook al gestart en deze maand vragen we 
een trouwkaart , voor een huwelijk of huwelijksjubileum
Doen jullie weer mee?
Deze loopt tot 30 april

Groetjes Caroline

7 opmerkingen:

  1. Een mooie lijst met winnaars. Gefeliciteerd allemaal :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes dames...gefeliciteerd.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik in de top 3 sta...de andere dames ook gefeliciteerd!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat leuk zeg dat de random mij eruit heeft gepikt! Dank jullie wel en top 3 gefeliciteerd met jullie prachtige creaties! Groetjes Ela
    PS: wil zeker jullie gastvrijheid designer zijn, ik stuur een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *Gastdesigner (zo leuk die automatische zogenaamde correcties, haha)

      Verwijderen
  6. Oh wat leuk, i had dit toffe blogbericht gemist... ben nu op de terugweg van Gent waar mijn pa vandaag geopereerd is. Hij lag nog op recovery maar we mochten er toch bij.
    Dank je wel dat ik in jullie top 3 sta.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen